Palebangan, Mylend (2005) THE IMPACT OF QUANTUM TEACHING STRATEGY ON STUDENT IN LEARNING ENGLISH ACHIEVEMENT (A CASE STUDY AT BRITANIA ENGLISH COURSE). Thesis thesis, Universitas Hasanuddin.
Text (full text)
MYLEND PALEBANGAN F21101047.pdf
Download (5MB)
MYLEND PALEBANGAN F21101047.pdf
Download (5MB)
Abstract (Abstrak)
dalam skripsi ini penulis mencoba menganalisis efek dari strategi "quantum teaching" dalam meningkatkan kemampuan belajar bahasa inggris siswa. pertama tama, penulis melihat signifikansi kemajuan siswa salam mempelajari simple present tense, simple past tense, dan simple future tense.
Item Type: | Thesis (Thesis) |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > PR English literature |
Divisions (Program Studi): | Fakultas Ilmu Budaya > Sastra Inggris |
Depositing User: | Unnamed user with username pkl |
Date Deposited: | 04 Sep 2024 05:57 |
Last Modified: | 04 Sep 2024 05:57 |
URI: | http://repository.unhas.ac.id:443/id/eprint/37011 |